תקשורת \ IT – גרעין מערכות

1. פרופיל חברה

חברת תקשורת המתמחה בייעוץ, תכנון והקמת פרויקטים ועבודות בתחום התקשורת ותשתיות המחשוב והחשמל. החברה מונה 6 טכנאים ומספקת שירותים בפריסה ארצית. בנוסף לטכנאי הבית, לחברה כ- 6 צוותים של קבלני משנה המספקים שירותים והתקנות במקרים בהם יש צורך לתגבר את צוות הבית.

יש להדגיש כי בכל פרויקט בו מופעלים קבלני משנה, ישנו פיקוח וליווי של מנהל פרויקטים מטעם החברה. החברה מספקת שירותים בפריסה ארצית כולל עבודות ופרויקטים מעבר לקו הירוק.לחברה סל לקוחות נרחב הכולל למעלה מ- 330 לקוחות.

החברה זמינה לרשות לקוחותיה 24 שעות ביממה כל ימות השנה (למעט יום כיפור). הבעלים של החברה מומחים בתחום הטלקום ועוסק בתחום מעל 30 שנים.

2. תחומי הפעילות והשירותים המסופקים:

    • אספקת ופריסת כבילה במשרדים, מוסדות ציבוריים, בתים פרטיים וכו' תשתיות מחשוב פריסת CAT5E/CAT6/CAT7 , אספקת והתקנת אביזרי קצה מכל הסוגים, אספקת והתקנת ארונות תקשורת (כולל ארונות שרתים) על כל הציוד הנלווה, תכנון ייעוץ וליווי הטמעת הפרויקט עד להשלמתו הסופית.
    • הקמת רשת אופטית (פריסת סיבים אופטיים, התקנה בקצוות על פאנלים עם ציוד הלחמה)
    • פריסת תשתיות תקשורת וטלפוניה – אספקת ופריסת כבלי נחושת רב גידיים המיועדים לטלפוניה. חיווט שקעי קצה, התקנת ארונות תקשורת עבור טלפוניה (MDF) , פריסת כבלים על פסי קרונות.
    • מערכות מתח נמוך (מצלמות אבטחה, בקרות כניסה, אזעקות) – אספקת והתקנת מערכות אבטחה ובקרות כניסה מכל הסוגים כולל פריסת כבילה והתקנת ציוד נלווה (שנאים, מחברים, מוניטורים וכו)'
    • פרויקטים בתחום החשמל – ייעוץ , תכנון והטמעת עבודות חשמל החל במשרדים קטנים וכלה פרויקטים בפרויקטים במוסדות. העבודות כוללות בין היתר פריסת תשתיות, התקנת אביזרי קצה, סידור ו/או החלפת לוחות ראשיים ומשניים.
    • הקמת מערכי רשת אלחוטית (כולל אספקת והתקנת ציוד הקצה) – אספקת והתקנת ציוד אלחוטי כגון POINT ACCESS, ראוטרים ומודמים של כל החברות. העבודה כוללת פריסת רשת עבור הציוד והטמעת הפרויקט מקצה לקצה.
    • התקנת מרכזיות מסורתיות ומרכזיות IP כולל מרכזיות מנוהלות כדוגמת IPCENTREX – אספקת והתקנת מרכזיות של כל הספקים. התמקדות במרכזיות .IPCNTREX יכולת לספק שירות בפריסה ארצית.
    • התקנת ציוד קצה אקטיבי (ראוטרים, מתגים, מודמים) – אספקת והתקנת ראוטרים ומגים מכל הסוגים כולל קינפוג.
  • אנו מספקים שירות כוננות וקריאות שירות עבור לקוחותינו.

3. ערכי החברה

    • שירות – החברה חרטה על דגלה לספק שירות מהמעלה הראשונה ללא סייגים ופשרות. אנו מתחייבים ל- SLA הטוב ביותר ובכל שעות היממה.
    • שירות התקלות וקריאות השירות שלנו מבוצעות בכל ימות השנה בכל שעות היממה 42/2 (למעט יום כיפור.)
    • אנו רואים בשירות את המרכיב הראשון בהצלחה ומאמינים ששביעות רצון הלקוח בסיום העבודה הינו המרכיבה העיקרי.
    • מקצועיות ואמינות – מערך הטכנאים בחברה מורכב מכוח אדם מקצועי ומיומן העוסק בתחום התקשורת שנים רבות. החברה אינה מתפשרת על יישום מקצועי ביותר כולל שימוש בחומרים וסחורה איכותיים ותקניים.

4. תעריפים ועלויות

התעריפים המוצעים ע"י החברה הינם תעריפים תחרותיים ונוחים. התמחור בכל עבודה מתבצע באחת הדרכים הבאות:

  עבודה על בסיס יומי (השאלת צוות עובדים תמורת תשלום יומי)

  עבודה על בסיס פרויקטלי – ביצעו עבודה על בסיס פרויקט. העבודה כולל ניהול הפרויקט והטמעת הפתרון עד סופו (כולל אספקת ציוד וחומר נדרש)

  עבודה על בסיס פרטני – מתומחר בהתאם לסוג העבודה המתבצע.

  עבודה על בסיס תשלום חודשי קבוע – קבלת תשלום חודשי קבוע על בסיס אספקת שירותים (כגון: שירותי תמיכה במערכות מחשוב, שירות תקלות)

 בתחילת העבודה יקבע מודל (מחירון) לפיו יבוצעו העבודות הנדרשות.

5. פרויקטים ושותפים עסקיים

    • במסגרת פעילות החברה בוצעו מספר פרויקטים רחבי היקף בעיריות, מוסדות חינוך, לקוחות פרטיים בהיקפים של מאות נקודות. CENTREX בפריסה ארצית עבור
    • בוצעו פרויקטים בפריסה ארצית (כדוגמת פריסת תשתיות והתקנת מערך בחירות של גוף ציבורי)
    • בוצע מספר רב של עבודות עבור ספקי תקשורת מהמובילים והגדולים בשוק.
    • החברה עובדת כיום בשיתוף עם ארגונים וחברות תקשורת בשוק.
    • בוצעו התקנות והעתקות של חדרי שרתים.

6. פרטי התקשרות

ליצירת קשר:

מיכאל ויינגר – טלפון: 052-3562105  מייל: Office@Lfy.co.il

יוסף גורבוב  – טלפון: 054-7849501  מייל: yossigorbov@hotmail.com

כתובת למשלוח דואר: החרמון 6/44 נתניה.