fbpx Skip to main content

מעבדת מחשב - תיקון מחשב מכל סוג

מעבדת מחשבים - תיקון מחשב נייד \ נייח

שירותי מעבדת – תיקון מחשב נייד :

מעבדת מחשבים שלנו מציעה מגוון רחב של שירותים במחירים תחרותיים. רשימת שירותי מעבדה – מאבחון ועד החלפת רכיבים. עלות השירות, בהתאם למורכבות של התקלה. אנחנו נבצע את כל התיקונים הנדרשים, בכל סוג המורכבות.

מעבדת מחשב שלנו מספקת שירות, אבחון, מודרניזציה ותיקון מחשב נייד. מרכז שירות מעבדת מחשבים שלנו עובד עם מותגים ידועים של מחשבים ניידים, במלאי שלנו קיימים חלקים מקוריים וגם חלופיים להחלפה. יש לנו ניסיון רב לטיפול בתקלות במודלים שונים וחברות שונות.

מרכז התיקונים והתחזוקה שלנו מתקן מחשבים ניידים מיצרנים כמו:

DELL  Acer  Samsung  LG  MSI  Toshiba  Sony  HP  Lenovo  ASUS

חברתנו מאופיינת באיכות הגבוהה של השירותים הניתנים ובמועדי זמן סבירים לתיקון מחשב נייד וכל ציוד מחשבים אחר. עבור תיקון מחשב נייד מקבלים ממעבדת מחשבים שלנו אחריות לחלק שהוחלף.

המומחים שלנו יודעים איך להתמודד עם כל דגם נייד ויודעים איך להרכיב ולטפל בכל אחד מהמותגים. העבודה מתבצעת תוך שימוש בציוד המקצועי בלבד.

מכירת סוללות חדשות
פירמוט נייד
החלפת דיסק קשיח
תיקון לוח אם מחשב נייד
שיחזור מידע מדיסק
החלפת מסך שבור

תיקון מחשב נייח

תיקון מחשב נייח

שירותי מעבדת מחשב – תיקון מחשב נייח :

גם במקרה של מחשבים נייחים קיימים מותגים וקיימים מחשבים שנאספו מכל מני חלקים לפי בחירה. מעבדת מחשבים שלנו מטפלת במחשבים נייחים של חברות שונות שנקראים מחשבי מותג :

  HP          Lenovo          DELL          Acer

בדרך כלל למחשבי מותג קיים אחריות לפחות 3 שנים. עדיפות ראשונה לפנות לחברות האלה אם יש לכם אחריות. ואם אין לכם אחריות, פנו אלינו, ואנחנו נפתור תקלה מכל סוג, כמובן יש לנו "ניסיון" גם בטיפול במחשבים שולחניים האלו.

בדרך כלל כולם שוקלים האם לתקן בכלל מחשב כזה במקרה ונשרף לוח לדוגמה. תשובה היא: אם מחשב בין 5 שנים ומטה, אז שווה. זאת הצעה ממעבדת מחשבים שלנו.

למה? כי התפתחת טכנולוגיה עיטי מאוד. ואם יש לכם מעבד בין כמה שנים, זה לא אומר שמחשב עם מעבד חדש יעבוד יותר מהר.

זה אך ורק טריק של אנשי מכירות. אין הבדל עצום בין מעבדים, אם הבדל ביניהם פחות מ 5 שנים.

כרגיל – עבור תיקון מחשב נייח ניתנת אחריות לחלק שהוחלף. המומחים שלנו יודעים איך להתמודד עם כל דגם נייח ויודעים איך להרכיב ולטפל.

החלפת ספק כח
החלפת דיסק קשיח
שיחזור מידע מדיסק
תיקון לוח אם
התקנת מערכת
מכירת חלקים חדשים
חייג עכשיו
Waze