fbpx Skip to main content

שירותי גיבוי בענן לעסקים

גיבוי הוא פעולה חשובה כיוון שהמידע שלנו גנוז בתוך המחשבים, וככל שהזמן עובר זהו מצרך מבוקש יותר. המידע הוא הכלי החזק ביותר שיש כיום לחברות רבות וגם לאנשים פרטיים, והמידע הזה חייב להישמר. בעולם התחרותי בו אנו חיים כיום, יש חברות רבות שיעשו הכל כדי לקבל עוד מידע על המתחרים, שלא לדבר על קבצים, כתובים או תמונות סודיות. בין אם מדובר בעסק גדול או בעסק קטן שעמוסים במסמכים, ובין אם באדם פרטי או משפחה ששומרת תמונות משפחתיות היסטוריות –  בכל מקרה עולה הצורך להגן על הקבצים הללו מפני כל סכנה של אובדן. סכנה זו יכולה לנבוע מהרס של הגיבוי החיצוני או בעקבות שריפה, נפילה ועוד. גיבוי בענן בטוח יותר כי אינו נמצא פיזית במקום. אז אם אתם בעלי עסק קטן ושומרים מידע חשוב, אל תשכחו לגבות את המידע שלכם באמצעות שירותי ענן לעסקים קטנים.

למה צריך את שירותי גיבוי ענן?

שירותי ענן לעסקים קטנים מספקים מענה לעסקים בכל תחום. לא משנה באיזה עסק מדובר, סביר שהוא צבר ואף ממשיך לצבור עם השנים לא מעט מידע חשוב הקשור ללקוחותיו ולשירותים שהוא מספק. המידע הזה חשוף לכמות בלתי מבוטלת של נזקים וסכנות, העשויים לגרום לאובדן שלו מבלי יכולת לשחזור. ישנן לא מעט סיבות המובילות לאובדן של מידע. העיקרית שבהן קשורה לתקלות בחומרה. בעיות טכניות במחשב יכולות לגרום לאובדן של מידע, מבלי שניתן יהיה לשחזרו. סיבות נוספות לאובדן מידע קשורות בטעויות אנוש. עובדים רבים מוצאים עצמם לא אחת שוכחים לשמור את הקובץ שעליו עבדו או שומרים קבצים באופן שגוי. טעות כזו עשויה לעלות ביוקר ולגרום לאובדן מידע חשוב. גם וירוסים התוקפים את המחשבים יכולים לגרום לאיבוד מידע, וגם גניבה של שרתים או של מחשבים השייכים לעסק. הצפות במקום העבודה, שריפה או אסון טבע אחר עלולים להביא לתוצאה דומה, שתגרום עוגמת נפש ונזקים כספיים רבים. מכל אלו ניתן להימנע בעזרת שירותי ענן.

אז מה עושים?

כדי להימנע מנזקים אלה וכדי לשמור על המידע החשוב של העסק הקטן, מומלץ להשתמש בשירותי ענן. שירותי ענן לעסקים קטנים מציעים פתרון גיבוי למחשב ברמה גבוהה וממשק ידידותי למשתמש. גיבוי הקבצים על גבי הענן מתבצע באופן אוטומטי ולא דורש מהעובדים עצמם פעולה כלשהי. ניתן ליהנות מנפחים שונים של אחסון תוך התייחסות לצרכיו של העסק ולדרישותיו, וכמובן – גם להוזיל את העלויות לאור התאמתו המדויקת והנכונה של השירות. הגיבוי על הענן יכול להוות פתרון נוסף לגיבוי המתבצע על גבי מחשבי העסק, ולהבטיח ראש שקט. בעל העסק ועובדיו אינם צריכים לדאוג לדבר, ובעיקר אינם צריכים לדאוג לאבדן המידע החשוב הקשור אל העסק.

מי שיש לו עסק קטן, מומלץ לו לבחור בשירות גיבוי בענן עוד היום, כדי למנוע נזקים חמורים כבר מחר. אין צורך בהוצאות כספיות גבוהות, אין צורך בתחזוקת שרת יקר או בתפעולו. הגיבוי בענן נשמר על ענן מרחוק, המספק מענה לעסקים נוספים. המידע שנשמר בענן עובר הצפנה מיוחדת ותדירות שמירתו מחדש גבוהה, או נעשית בהתאם לצרכיו של העסק. במקרים של תקלות כלשהן או של בעיות טכניות, ישנו צוות מקצועי הדואג לטפל בבעיות במקום, כדי למנוע את החמרתן. המשתמשים בשירות נהנים מגיבוי המתבסס על טכנולוגיות חדשניות ויעילות מאד ועל ממשק ידידותי למשתמש: ממשק שלא דורש יכולת טכנית ברמה גבוהה או תפעול הגיבוי בענן באופן תדיר – שכן הוא מתבצע אוטומטית.

ניתן להגדיר את הגיבוי בענן כך שכל המחשבים יגובו באופן מלא ואמין. אין שום בעיה לדאוג לכך כי כל המחשבים, גם הנייחים וגם הניידים יגובו.

אם יש לכם בעסק מספר מחשבים המחוברים ברשת המחשוב וברצונכם לבצע גיבוי בענן מלא של כל הנתונים במחשב, תוכלו לעשות זאת בקלות ובאופן אוטומטי דרך תוכנת גיבוי בענן אשר תבצע עבורכם גיבוי אוטומטי מדי יום עבור כל הקבצים והתיקיות על גבי המחשבים בעסק. הנתונים מגובים על גבי שרתי ענן ומאובטחים על פי תו התקן המחמיר ביותר. במידת הצורך, ניתן לבצע שחזור עבור כל התיקיות והקבצים בכל עת דרך תוכנת הגיבוי.

חייג עכשיו
Waze