fbpx Skip to main content

שחזור מערכת הפעלה למצב המקורי

שחזור מערכת הפעלה מיועד לפתרון בעיות קטנות – להסיר וירוסים \ שחזור קבצים קריטיים למערכת \ שחזור הגדרות \ שחזור תוכנות שהשתמשתם בהם בעבר.

אפשר גם להשתמש באיפוס מלא של המערכת לטובת הכנת מחשב למכירה. בכל רגע נתון מערכת יכולה להשתבש בזמן שיחזור, אבל בא נקווה שלא עלינו…

בכל זאת אף אחד לא מפריע לנסות שחזור מערכת הפעלה. אנו ננסה לעזור לכם בכל אופן לשחזר מערכת…

נושא המאמר

התחלה

20%

למטה בצד שמאל תמצא "כל ההגדרות" :

תעבור לסעיף "עדכון ואבטחה" :

תבחר אופצית "שחזור" למטרת שחזור מערכת הפעלה:

שחזור מערכת הפעלה

ובחר את האפשרות הראשונה הזמינה מצעד שמאל למעלה "בצע איפוס למחשב זה". לחץ על הלחצן "התחל עכשיו" כדי להמשיך

שחזור מערכת הפעלה

שלב ראשון

30

30%

לא מצליח לפי השלבים – אתה תמיד מוזמן לפנות אלינו

קיימות כמה אופציות זמינות עבורך המאפשרים התאמה אישית :

  1. אם ברצונך לתקן את הבעיה ולהמשיך להשתמש במחשב ללא מחיקת קבצים, בחר באפשרות "שמור את הקבצים שלי" (והתכונן לאפשרות השנייה אם הראשונה אינה פועלת). הינו אופציית שחזור מערכת הפעלה הבסיסית.
  2. אם ברצונך לבצע איפוס מלא של המערכת וכבר בדקת את שלמות ובטיחות הגיבויים שלך, בחר באפשרות "מחק הכל". אם אתה מוכר את המחשב שלך, אתה צריך לשחזר את הגדרות היצרן, אשר יחזיר את המחשב למצב המקורי. הינו אופציית שחזור מערכת הפעלה המלאה.

זכור – אפשרות השנייה אינה זמינה תמיד. במקרה השני יתכן שתוכניות שהותקנו על ידי יצרן יותקנו מחדש. קרא עוד באתר MICROSOFT

שלב שני

40

40%

"אשר" את הבחירה שלך והמתן זמן מסיום. אם אתה מבצע איפוס במחשב נייד או בהתקן נייד, ודא שהוא מחובר למטען וכמובן שהמטען מחובר לחשמל… undecided  המערכת תפעיל מחדש באופן אוטומטי לאחר השלמת השחזור. מזל טוב – סיימת בהצלחה שחזור עצמו. עכשיו צריך לאמת מערכת.

שלב שלישי

60

60%

בדרך כלל – ההפעלה ( אימות מקוריות רכישת מערכת ) מתבצעת באופן אוטומטי דרך האינטרנט, בין אם התקנה מחדש או שחזור של Windows 10. אם רכשת מחשב נייד או נייח מחברה כמו DELL \ ASUS \ LENOVO \ וכו' בדרך כלל המפתח צרוב בתוך BIOS בחומרה של המחשב שלך.אם אתה משתמש בחשבון מקומי, שייך את מפתח Windows 10 עם חשבון Microsoft שלך כדי להקל על הפעלה מחדש בעת עדכון תצורת המחשב בעתיד.

משנת 2018 – מיקרוסופט משייך מפתח מוצר לחשבון שלך במיקרוסופט. יש מצב אפילו – אם תתקין אחרי זה מערכת הפעלה במחשב אחר ותפעיל אותו עם חשבון שלך, תקבל אימות אוטומטי גם למחשב אחר. היה לי נסיון – זה עובד. טריק מעניין ומוזר

אם יש לך בעיות עם ההפעלה, פתח  "עדכון ואבטחה" ביישום "פרמטרים" ועבור לכרטיסייה "הפעלה". כאן תוכל לראות את מצב ההפעלה או להוסיף מפתח מוצר אחר. פעל לפי ההנחיות על המסך כדי להפעיל אימות מערכת Windows 10 מחדש.

יש לנו עוד מעמר מעניין על תקלות במחשבים. יכול להיות שאתם צריכים להחליף חומרה במחשב או להוסיף זיכרון RAM. קרו את המאמר, הוא די מעניין ⇐ תיקון מחשב איטי

מפתח מוצר

80

80%

אם הצלחת – מזל טוב ! אתה טכנאי מוסמך. אבל אם אתה פוחד או לא בטוח במה שאתה עושה, אנחנו טכנאים מוסמכים – נגיע ונעזור !

סיימת

100%

One Comment

חייג עכשיו
Waze